سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها! دوستی ات را محبوب ترین چیزها برایم قرار ده، ترس از خودت را ترس آورترین چیزها نزدم قرار ده وبا شوق به دیدارت، نیازهای دنیایی را از من بِبُر . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
اولین خبرگزاری رسمی محلی ایران
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» فردوس نیوز تعطیل شد!


بنا به تصمیم شورای سیاست گذاری خبرگزاری فردوس، در اعتراض به بی توجهی مسئولین شهرستان فردوس به خبر و اطلاع رسانی؛

فردوس نیوز تعطیل شد


شورای سیاست گذاری خبرگزاری فردوس با انتشار بیانیه ای به علل تعطیلی این خبرگزاری اشاره نموده است.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمان الرحیم و هو الخبیر

با سلام به محضر مقدس قطب عالم امکان حضرت بقیة الله الاعظم – ارواحنا له الفداء – و درود فراوان به روح پرفتوح امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و آرزوی بقای عزتمندانه برای مقام معظم رهبری و مسئولین خدوم نظام اسلامی و عرض سلام ویژه به مردم خوب فردوس؛

چنان که مطلعید دو سال است که نام شهرمان فردوس در قالب اخبار، مقالات، گفتگوها، گزارش ها و ... در پهنه ی شبکه ی جهانی اینترنت جان تازه ای یافته است.

خبرگزاری فردوس در دو سال گذشته افتخار داشت خبرهای شهرستان محروم فردوس را به جهان منتشر کند و اصالت و نجابت این مردم را در همیشه ی تاریخ جاودانه سازد.

خواسته ها، توقعات، نیازها، گله ها، انتقادها و ... در طول این دو سال به طور مشروح مطرح شد و نیازی به تکرار آن نیست، ولی نکته ای که ضرورت دارد به استحضار مردم شریف فردوس برسانیم این است که برخی مسئولین امر، آنقدر در پس تاریخ و تمدن فکر می کنند که حاضر به هیچگونه همکاری نیستند.

علاوه بر این، سنگ اندازی و شایعه پراکنی برخی افراد و جریان های موسوم به «گروه فشار» نیز دلمان را خسته کرده و راه را برای ادامه ی فعالیت نامساعد نموده است.

در حالی که خبرگزاری فردوس به هیچ حزب و جناح سیاسی یا جریان فکری خاص در داخل یا خارج از کشور وابسته نبود، و فقط به قصد خدمت و زدودن گرد و غبار فراموشی از شانه های خسته و غمگرفته ی فردوس پا به میان نهاده بود؛ گروهی دین فروش با اشاعه ی نسبت های ناروا سعی در مخدوش نشان دادن چهره ی مشعشع آن داشتند.

این منافقین کوردل با کوه ساختن از هر کاه و ارائه ی تحلیل های نادرست می کوشیدند تا تنها روزنه ی حضور فعال و رسمی شهرستان فردوس در شبکه ی جهانی اینترنت را مسدود نمایند.

و البته حضور چشمی بینا در جامعه و انعکاس مشکلات و کمبودها و کم کاری ها، خوش آیند بعضی ها نیست و ...

اکنون «فردوس نیوز» این تنها صدای مردم نجیب فردوس در پهنه ی اینترنت؛ که چون شمعی نور افشانی می نمود؛ آرام آرام به خاموشی می گراید ...

اگر همتی والا از سوی مسئولین فردوس مدد نماید، باز خواهیم گشت همچنان پر صلابت و پر قدرت و الا ...

و سلام بر مردم رنج دیده و همیشه در صحنه ی فردوس

شورای سیاست گذاری خبرگزاری فردوس

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » یادبان تون ( جمعه 84/10/2 :: ساعت 7:47 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

فردوس نیوز تعطیل شد!

>> بازدید امروز: 0
>> بازدید دیروز: 0
>> مجموع بازدیدها: 3672
» درباره من

اولین خبرگزاری رسمی محلی ایران
یادبان تون
اولین خبرگزاری رسمی محلی ایران

» فهرست موضوعی یادداشت ها
خبر .
» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» طراح قالب